I barili è l'elementi di viti per l'estrusore a doppia vite TE75 sò stati consegnati in Bielorussia

U nostru cliente hà compru 19 barili è 336 elementi di vite da a nostra cumpagnia, avemu solu pruducia secondu i so disegni. A nostra pruduzzione pò risponde à i clienti'sferenti esigenze per i pezzi di ricambio.
A nostra sucietà ùn hè micca solu un fabricatore prufessiunale in estrusore à doppia vite, estrusore à vite unica, film intermediariu PVB, linea di pruduzzioni di fibra di vetru longa, sistema di pelletizazione sottu acqua è cusì. Ma ancu pudemu pruduce una macchina ausiliaria cum'è gearbox, pelletizer. Pezzi di ricambio cum'è barili solidi, barili cumposti diretti, barili di liner cumpletu, barili di liner in lega cumposti è elementi di viti. Avemu un squadra prufessiunale equipatu di machini di precisione d'alta qualità cum'è mulinu digitale, fresa cuntrullata numericamente, piatta cuntrullata numericamente cù un trasfurmazioni. centru chì hà e caratteristiche seguenti:
1.Quick è assai precisu
Macchine 2.Digital cù multi-funzione per rinfurzà a dispunibilità di u dispusitivu
3.Process à a piattaforma di fronte mentre a prugrammazione di a piattaforma posteriore.
L'elementi di viti sò fatti da W6Mo5Cr4V2 liner. I barili è l'elementi di viti sò stati spediti à u nostru cliente oghje.

dsadsadasd (2) dsadsadasd (3)


Tempu di Postu: 17-Nov-2021